Hoe een defecte smartphone opsturen?
-
Ga met je smartphone naar een Orange-shop.
-
Nadat onze werknemers het reparatieformulier ingevuld hebben, sturen ze je defecte apparaat naar een van onze partners die instaan voor de reparatie.
-
Het apparaat is klaar!
Je gerepareerde smartphone wordt teruggestuurd naar je Orange-shop. Je ontvangt een e-mail of sms wanneer je het toestel mag gaan ophalen.
-
Log in op je Klantenzone en klik op "Mijn apparaten".
-
Klik op "Mijn telefoon werkt niet meer" en registreer je smartphone voor reparatie.
-
Je apparaat wordt opgehaald, gerepareerd en weer bij je thuis geleverd. Je betaalt 5 € voor deze dienst.
-
Jouw tijd is kostbaar!
Een andere mogelijkheid is Fast Track, onze dienst waarmee we voor amper 10 € je smartphone bij je thuis of in een van onze shops komen ophalen en met spoed repareren.
Prijs van de reparatie
Valt je apparaat nog onder de garantie?
Goed nieuws: de reparatie kost je niets*. Vergeet alstublieft niet je factuur of betalingsbewijs met je smartphone mee te geven.
*behalve ophaling aan huis
De garantie is vervallen of wordt geweigerd
Als de garantie vervallen is of de fabrikant ze niet aanvaardt wegens schade of wijzigingen, maken we een offerte op met de prijs voor de reparatie. Aan jou de keuze of je het toestel dan nog wil laten repareren of niet.