Keuzemenu
Wanneer je onze klantenservice belt op 5000, leiden wij je door een menu om jouw verzoek zo nauwkeurig mogelijk te specificeren en je direct in contact te brengen met de juiste personen. Wil je tijd besparen of er zeker van zijn dat je met de juiste afdeling wordt verbonden? Hier vindt je het menu 5000 in detail.
Let op: het menu is anders als je een abonnement of een prepaidkaart hebt.
Je hebt een abonnement?
Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [1][1] en [4][1][1].
Je hebt een herlaadkaart?
Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [3][1][1].