Menu

Use this environment for content changes

Warning: Please do not use this environment for content changes

Hulp & Support

Heb ik een goede netwerkdekking bij mij thuis?

Ons uitgangspunt is simpel: je moet in de best mogelijke omstandigheden kunnen bellen en surfen, op elke locatie en op elk moment. Dankzij zijn uitgestrekte netwerk dekt Orange vandaag 99 % van de bevolking voor mobiel bellen en mobiel internet, en meer dan 88 % van de bevolking voor mobiel bellen, supersnel mobiel internet en video calls.

In België

Orange investeert constant. Alleen zo kunnen we binnen én buiten een optimale geluidskwaliteit en maximale dekking garanderen. De capaciteit van ons netwerk moet op elk moment beantwoorden aan de vraag. Daarover waken wij. Zeker met het oog op het stijgende telefoonverkeer.

Test je netwerkdekking

Meer weten over ons netwerk? Klik hier

In het buitenland

Als je België verlaat, zoekt je mobiele telefoon zelf contact met het netwerk van een lokale Orange-partner.

Als dit gelukt is, zie je niet langer ‘Orange B’ op het scherm van je mobiele telefoon, maar de naam van de lokale operator.

Je mobiele telefoon selecteert uit de sterkste signalen automatisch het netwerk dat de voorkeur geniet van Orange.

Wil je een ander netwerk kiezen of kan je niet bellen met dit voorkeursnetwerk? Kies dan zelf manueel een ander netwerk via het menu van je mobiele telefoon. Raadpleeg hiervoor de handleiding van je mobiele telefoon.

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden