Menu

Use this environment for content changes

Warning: Please do not use this environment for content changes

Hulp & Support

Hoe vraag ik een terugbetaling van mijn resterende prepaid krediet aan?

Bij beëindiging van een prepaidkaart kun je het resterende tegoed op je Tempo-kaart terugvragen. Dit is mogelijk via 2 kanalen: door het webformulier in te vullen of door het Customer Service nummer +32 2 745 95 00 te bellen en een terugbetalingsaanvraag in te dienen.

Een terugbetaling valt altijd onder bepaalde voorwaarden:  

  • Terugbetaling is alleen mogelijk als je je nummer naar een andere operator hebt overgedragen.
  • Je moet een terugbetaling aanvragen ten laatste 31 dagen na de daadwerkelijke overdracht van je mobiele telefoonnummer. Als je de aanvraag niet tijdig indient, kan het tegoed niet worden terugbetaald.
  • Er wordt een administratiekost van 5 € aangerekend. Bijgevolg verwerken we geen enkele aanvraag tot terugbetaling van een tegoed van minder dan 5 €.
  • Een tegoed dat werd toegekend als deel van een actie komt niet in aanmerking voor terugbetaling. Als alle voorwaarden zijn vervuld, wordt je tegoed binnen de twee weken terugbetaald. 
  • Bij frauduleus gebruik zal er geen terugbetaling toegestaan worden.
Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden