Menu

Use this environment for content changes

Warning: Please do not use this environment for content changes

Hulp & Support

Wat moet ik doen nu mijn simkaart verloren of gestolen is?

Als je simkaart gestolen is of je bent je simkaart kwijt, dan is het heel belangrijk dat je je simkaart zo snel mogelijk laat blokkeren. Zo kan niemand misbruik maken van je abonnement.

Om je abonnement te blokkeren, contacteer ons op 0800 95 95 5. We staan 24u op 24 en 7 dagen op 7 tot je beschikking. Ben je in het buitenland? Contacteer ons op + 32 495 95 95 00.

Van zodra je ons op de hoogte brengt van het verlies of diefstal van je simkaart, blokkeren we hem meteen om misbruik tegen te gaan. Opmerking: je simkaart wordt gedeactiveerd, maar je abonnement blijft actief.

Een herlaadkaart kan niet geblokkeerd worden. Je kan wel een nieuwe simkaart bestellen en je belwaarde behouden.

Eens je simkaart geblokkeerd is, kan je erg gemakkelijk een nieuwe aanvragen. Daarvoor heb je twee mogelijkheden:

  • Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis.
  • Ga naar je dichtstbijzijnde Orange-shop en je krijgt meteen een nieuwe multiformaat simkaart. Deze wordt geactiveerd binnen enkele uren zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe toestel kan genieten.

Goed om te weten:

  • Je nieuwe simkaart is natuurlijk gratis.
  • Je behoudt je nummer.
  • De voordelen van je tariefplan blijven dezelfde.
  • Je nieuwe simkaart is klaar voor gebruik.
  • Je belwaarde wordt overgezet naar je nieuwe herlaadkaart.

 

attentionOpgelet: Denk eraan om de contacten op je huidige simkaart te bewaren. Deze worden immers niet overgezet naar je nieuwe kaart. Voor meer informatie over het bewaren van je contacteren, klik hier.

 

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden