Menu

Use this environment for content changes

Warning: Please do not use this environment for content changes

Hulp & Support

Hoe kan ik de pincode wijzigen of de pukcode opvragen?

Je vindt je pin- en pukcodes en pukcodes terug op het kaartje waaraan jouw simkaart was bevestigd of op je welkomstbrief.

A. Je simkaart deblokkeren

Heb je je pincode gewijzigd of vind je het kaartje niet meer? Geen probleem! Je persoonlijke pincode kunnen we niet nakijken, maar je kunt je simkaart deblokkeren met de pukcode. Deze vind je eenvoudig terug via je klantenzone:

  1. Meld je aan op je klantenzone en ga naar Mijn toestellen.

naar mijn Klantenzone

 

  1. Klik op Mijn simkaart deblokkeren.

  1. Je ziet nu je pukcode.

Geef 3 keer een foute pincode in, gevolgd door je pukcode. Je kan nu een nieuwe pincode kiezen. Let op: na 10 foute pukcodes blokkeren we je simkaart en moet je een nieuwe simkaart aanvragen.

Heb je nog geen toegang tot de klantenzone? Vind je pukcode terug door te bellen naar 5000 opties 4 en 1.

B. Je pincode wijzigen

Ken je de pincode nog, maar wil je deze wijzigen? Geef **04*OUDE PIN*NIEUWE PIN*NIEUWE PIN*# in op je toestel, gevolgd door de beltoets. Sommige toestellen staan ook toe om via het menu van de gsm zelf je pincode te wijzigen.

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden