Hulp & Support
Help! Registreren op de Klantenzone lukt niet?
Indien het niet lukt om je in te schrijven op de Klantenzone , kan dit te wijten zijn aan de drie volgende redenen:
- ben je net klant? Dan kan het mogelijk tot maximum 48 uur duren tot je je kan registreren op de Klantenzone.
- ben je een professionele klant? Dan staat er een meer specifieke Klantenzone voor je klaar, meer afgestemd op je noden. Je kan deze terugvinden op onze website voor Professionelen en bedrijven.
- heb je een internet Everywhere-kaart ? Hou je pukcode bij de hand want je moet deze ingeven om je te registreren. Volg dan de volgende stappen.
- wachtwoord vergeten? Dat vind je hier
- login vergeten? Dat vind je hier.
Ik kan geen veranderingen uitvoeren in de Klantenzone?
Als je factuur verschillende nummers bevat, dient één persoon of één nummer beschouwd worden als 'administrator' of beheerder van je Klantenzone. De andere nummers kunnen toegang krijgen tot hun verbruik en andere toepassingen van de Klantenzone, maar kunnen minder wijzigingen doen. Een tariefwijziging of opties toevoegen kan enkel als je ingelogd bent als beheerder .
Een beetje hulp nodig?